OPLADNING AF ELBILER!
OPLADNING AF ELBILER!

Grundet strømsvigt i området omkring Fisketorvet onsdag, er vores elbils-ladepladser slukket af kapacitetsmæssige årsager.Vi beklager ulejligheden og de gener dette måtte medføre

 

4-STJERNET SHOPPING 

 

SHOPPING I SÆRKLASSE
Vi vil gøre det godt. Hos Fisketorvet har vi et stort fokus på god service og kvalitet i alle butikkerne og restauranter. Hver måned besøger en mystery-shopper anonymt butikker og restauranter for at måle på, hvor god oplevelsen er. Den butik, som har klaret sig bedst, kårer vi som Månedens Butik. Herunder finder du de sidste 12 måneders kåringer. Kom forbi og se hvorfor.


SHOPPING MED KVALITETSSTJERNER
Det er de små ting, der gør den store forskel. Skraldespandene må ikke være mere end to tredjedele fyldt, toiletterne gøres rent hver halve time, og alle medarbejdere uddannes i god kundeservice. Det er blot nogle af de 684 kvalitetskriterier Fisketorvet – Copenhagen Mall lever op til og derfor er certificeret som et firestjernet shoppingcenter.



DE 684 MÅLEPUNKTER KAN OPDELES I FEM OMRÅDER


Faciliteter
Information
Butikker og restauranter
Leverandører
Markedsføring og kommunikation



1. Faciliteter

Parkeringspladser markeres med grønt lys for ledige pladser og rødt for optagede pladser.
Legeområder, puslerum, babylounge med mulighed for at varme mad og flasker.
I receptionen uddeles gratis avis, lappegrej, regnslag, cykelsaddelcover og paraply.


2. Information

Det er nemt at orientere sig.
Tydelig information om fejl og mangler. Er en elevator ude af drift, informeres der om, hvornår den forventes i funktion igen samt en henvisning til, hvor i centret man ellers kan benytte en elevator.


3. Butikker og restauranter

Kurser for alle lejere sikrer service og kundekontakt af høj kvalitet i hele centret.
Serviceniveau testes, og gode indsatser belønnes.


4. Leverandører

Alle medarbejdere hos serviceleverandører har skrevet under på, at de leverer en firestjernet service.
Alle skal være i stand til at hjælpe kunder, som har spørgsmål om centrets faciliteter.
Alle deltager i et årligt kursus i service og kundekontakt. 


5. Markedsføring og kommunikation 

Altid opdateret information på hjemmesiden, i apps og på sociale medier.
Loyalitetskunder kan hurtigt finde fordele og tilbud via app’en, og alle butikker i centret accepterer Fisketorvets gavekort





OM UNIBAIL-RODAMCOS 4-STAR KVALITETSMÆRKNING


De 684 kvalitetskriterier er udviklet på baggrund af en undersøgelse blandt 20.000 kunder.

Kun syv centre i hele Europa har kvalitetsmærkningen.

Der gennemføres årlig kontrol ved uanmeldt besøg af eksterne inspektører.

En pionersatsning for branchen, der sikrer kunderne en bekvem shoppingoplevelse, god kvalitet, ensartet service og unikke oplevelser.