EKSTRAORDINÆRE SHOPPINGOPLEVELSER

Vi har stort fokus på god service og kvalitet på Fisketorvet og Fisketorvets butikker og restauranter. Hver måned besøger en uafhængig mystery shopper, anonymt butikker og restauranter og evaluerer det professionelle engagement ved at vurderer bl.a butikspræsentation, produktkendskab, kundeservice og giver en samlet vurdering i rapport. Den butik, som har klaret sig bedst, kårer vi med titlen som Månedens Butik. Herunder finder du de sidste 12 måneders kåringer. Kom se forbi og se hvorfor.






MÅNEDENS BUTIKKER



månedens butik
FLEXA - OKT.
Læs mere


månedens butik
HAVANNA - SEPT.
Læs mere


månedens butik
PLAZA - AUG.
Læs mere


månedens butik
G-STAR RAW - JULI
Læs mere


månedens butik
LOUIS NIELSEN - JUNI
Læs mere


månedens butik
PANDORA - MAJ
Læs mere


månedens butik
CAPSTORE - APR.
Læs mere


månedens butik
CARHARTT WIP - MAR.
Læs mere


månedens butik
BERTONI - FEB.
Læs mere


månedens butik
SKORINGEN - JAN.
Læs mere


månedens butik SAINT TROPEZ - DEC.
Læs mere


månedens butik
GORM'S - NOV.
Læs mere


 




SHOPPING MED KVALITETSSTJERNER

Det er de små ting, der gør den store forskel. Skraldespandene må ikke være mere end to tredjedele fyldt, toiletterne gøres rent hver halve time og alle medarbejdere uddannes i kundeservice. Det er blot nogle af de mere end 684 kvalitetskriterier Fisketorvet – Copenhagen Mall lever op til og derfor er certificeret som et firestjernet shoppingcenter.


DE 684 MÅLEPUNKTER KAN OPDELES I FEM OMRÅDER

  1. Faciliteter på Fisketorvet
  2. Information på Fisketorvet
  3. Butikker og restauranter
  4. Fisketorvets leverandører
  5. Markedsføring og information

 

1. Faciliteter på Fisketorvet – det skal være behageligt og nemt 

  • Parkeringspladser markeres med grønt lys for ledige pladser og rødt for optagede pladser.
  • Legeområder, puslerum, babylounge med mulighed for at varme mad og flasker.
  • I receptionen uddeles gratis avis, lappegrej, regnslag, cykelsaddelcover, paraply, og iPads udlånes gratis

2. Information på Fisketorvet

  • Kunden skal nemt kunne orientere sig.
  • Tydelig information om fejl og mangler. Er en elevator ude af drift informeres der om, hvornår den forventes i funktion igen samt en henvisning til, hvor i centret man ellers kan benytte en elevator.

3. Butikker og restauranter

  • Kurser for alle lejere sikrer service og kundekontakt af høj kvalitet i hele centret.
  • Serviceniveau testes, og gode indsatser belønnes.

4. Fisketorvets leverandører

  • Alle medarbejdere hos serviceleverandører har skrevet under på, at de leverer en firestjernet service.
  • Alle skal være i stand til at hjælpe kunder, som har spørgsmål om centrets faciliteter.
  • Alle deltager i et årligt kursus i service og kundekontakt. 

5. Markedsføring og information 

  • Altid opdateret information på hjemmesiden, i apps og på sociale medier.
  • Loyalitetskunder kan hurtigt finde fordele og tilbud via app’en, og alle butikker i centret accepterer Fisketorvets gavekort

 



OM UNIBAIL-RODAMCOS 4-STAR KVALITETSMÆRKNING



De 684 kvalitetskriterier er udviklet på baggrund af en undersøgelse blandt 20.000 kunder.
Kun syv centre i hele Europa har kvalitetsmærkningen.
Der gennemføres årlig kontrol ved uanmeldt besøg af eksterne inspektører.
En pionersatsning for branchen, der sikrer kunderne en bekvem shoppingoplevelse, god kvalitet, ensartet service og unikke oplevelser.

 

 

 

 

Til toppen